• سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢-١٢:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٩٧
صادقی تأکید کرد:7-200

ضرورت تسریع راه اندازی ایستگاه متروی میدان شهرری و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز شهر ری بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند توسعه ایستگاه های مترو است و امیدواریم با توجه ویژه از سوی شورا و شهرداری ایستگاه های مترو میدان شهر ری و ایستگاه شرقی حرم حضرت عبدالعظیم از خط 6 به بهره برداری برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در دویستمین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: صادقانه بگویم روزی که آقای زاکانی شهردار محترم تهران  آقای هرمزی را به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب کردند؛ ما نگران بودیم یک مدیر جوان نتواند از پس کار برآید. ولی ایشان در این مدت نشان دادند که پیر کار هستند و با تیم حرفه ای انقلابی شبانه  روز به دنبال حل و فصل  مشکلات حمل و نقل هستند. از خداوند  توفیق خدمت بیشتر را برای این بزرگوار خواهانم و امیدوارم شهروندان تهرانی، شهد شیرین فعالیت های حمل و نقلی را در سال آینده بچشند چرا که امروزه وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر وضعیت مناسبی نیست.
صادقی در ادامه با اشاره به لزوم بهره برداری هر چه سریعتر ایستگاه های مترو شهر ری از خط 6 گفت: قرار بود دو ایستگاه مترو میدان شهر ری و ایستگاه شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا پایان امسال به بهره برداری برسند ولی گویا به دلیل کمبود بودجه این امر میسر نشده است. لذا انتظار داریم معاونت حمل و نقل این امر را در اصلاحیه بودجه بیاورند و با توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران به این مهم شاهد بهره برداری هر چه سریعتر این ایستگاه ها باشیم. 
وی افزود: شهر ری گره های ترافیکی خیلی بدی دارد و به هیچ عنوان با توجه به کمبود معابر امکان حل و فصل آن نیست و می بایست ایستگاه های مترو در این محدوده هر چه سریعتر تجهیز و به بهره برداری برسند. لذا این مهم باید در اصلاحیه بودجه آورده شود واعضای شورا توجه ویژه به آن  داشته باشند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: